Sunday, August 30, 2009

Esmaspäeval, 3 septembril kell 21.13.


Traditsioonilisi sõnu “Ja ma läksin hommikul põksuva südamega kooli“ pean ka mina kordama. Esimene tund oli joonestamine. Ainet andis uus õpetaja Marvindi. Ta oli väga sale ja vormikas, kuigi on umb. 40-aastane. Paistis silma „vaimukate“ naljadega. Pärast Priit nägi teda õpetajate toas suitsu tõmbamas. Küllap on vanapiiga. Teised õpetajad olid kõik endised, vanad tuttavad. Alvar ja mina olime esimesed korrapidajad sel aastal. Peale kooli käisime kaubamajas, uuesti koolis, kus võtsime suupistet ja siis trenni. Muuseas, Koiduma rääkis tunnis, et „trenn“ olevat laialt kasutusel olev argoo-sõna. Ta tõstatas küsimuse: „Miks mitte ütelda „treening“?“ Trennis jooksime 3 suuremat ringi staadionil. Mu jalad olid kanged ja jooks ei klappinud hästi. Siis painutasime. Mul rebenesid sel ajal Janari dressipüksid, milled ma kogemata kaasa võtsin. Peale seoojendust tegime 5x100 kiirendust ja lõpuks kuulijänni. Vihm katkestas treeningu enneaegselt. Teel koju põikasin „Arengusse“, ostsin sulgi. PTS: inglise keele tunni ajal pidi Mirjam ja üks, vist Helju Aamiste istuma meie ette. Mirjam tahab nüüd vist sõbratari traditsiooni jätkata ja hakkas oma jalgu näitama. Algul kooris seeliku tavalisest natuke kõrgemale. Alateadvuses soovisin enamat. Siis läksid jalad lahku, piidlesin neid kogu aeg, siis üllatavalt enneaegselt kokku-lahku liikuma. Tõsiasi on see, et alati ei pea sale jalg kirge äratama, seda teeb ka Mirjami paks säär. Siis ta läks teise ritta esimesse pinki. Seal oskas ta ka nilbe olla. Tulnud tagasi vanasse kohta, surus ta rusikaga kleidiriide putsi kohalt sisse. Neiu oskab meeldiv olla! Hea, et inglise keele tunde on nädalas 4! Mirjamist tõotab palju näha saada. (Häbitud unelmad!) Peale trenni õppisin ja panin õpikuile pabereid ümber. Olin kella 9-ks väsinud. Robi tegi koolis edusamme... spordis. Võimlemistunnis jooksid poisid võidu ja tema võitis jooksu! Võib-olla on see esimene tema võitude seeriast?! Tänaseks on ema-isa näinud mind avalikult päevikut täitmas. Sõnaga pole sellest märku antud. K.: 21.42.

No comments:

Post a Comment

 
Click for Tallinn, Eesti Forecast