Saturday, August 15, 2009

Reedel (laup), 24 (25) augustil kell 24.17.

Täna müütas Janar turul jälle gladioole, uudiskaubana pujengijuuri. Lilled osteti kõik ära, juuri mitte ühtegi. Mina olin põhiliselt kogu päeva бездельник. Lõpetasin Lloyd Browni raamatu, alustasin Jurij Brezani „Ühe armastuse looga“. See ilmus „„Loomingu“ raamatukogus“ 1964. a. On ka huvitav raamat, eriti pakuvad huvi armuelamused, nende argi- ja pühapäevad. Täna küpsetas vanaema jälle rabarbari- ja karusmarjapirukat. Õhtuks oli tervikust ¼ järel. Vanaema soovitas mulle ninna panna marlisse mässitud puruks tambitud sibulat, pidavat väga aitama. Praegu ma istungi ninas vatitropid. Küll alguses alles silmad jooksid vett, hullupööra. Kirjutan praegu toas, sest otsustasin nüüd siin magada, enam ei taha end nohutada va kuuris, kuhu Janar magama läks. Ilmad on muutunud ebasuviselt külmaks, vihma sajab. Nägin täna und koolist. Olime klassis. See oli huvitav unenägu: selles ma mõtlesin, kuidas ma saan olema uuel õppeaastal. Tegin õppivast Robist ja Vollist pilti. „Ühe armastuse lugu“ lugedes sain sellevõrra targemaks, et „petticoat“ tähendab ingl. k. alusseelikut. See oli väljendis „kuidas roosiõis avanes otsekui lõhnadest ning värvist kootud petticoat“. K.: 24.36.

No comments:

Post a Comment

 
Click for Tallinn, Eesti Forecast