Monday, June 1, 2009

Neljapäeval, 12 juulil 1973

Hommikul jälle nägin und, kus figureeris Margit. Olime vist kooriga väljasõidul ja Margit jäi koos teise tüdrukuga metsatukka midagi omblema. Jooksin sealt juhuslikult mööda ja silmasin Margitit. Ei tahtnud pikemaks ajaks peatuda ja jooksin tagasi. Pärast nägin teistkordselt sama situatsiooni. Täna ärkasin ise poole seitsmeks. See kõneleb sellest, et olen tööga harjumas.
Õhtul: Tööl tassisime jälle puid. Tõin Teedule Kauksi pildid. Foto eest võtan naeruväärselt vähe – 15 kop. labor võtab 12 kop. ei ole mul ärimehevaimu. Hommikupoolikul rügasime puhkust pidamata lõunani välja. Ainult Robil oli vaba voli. Õhtul pidin Muugale minema õunapuid kastma. Peitsin seal päevikud ära, sõin tublisti maasikaid ja kastsin ainult kaks ambritäit. Sain esimesi herneid maitsta. Praegusel ajal söön ilma mingite piiramisteta, mistõttu mul ka kõht ees on. Annan ka kätele vaba voli bussides. Mõni preili lubab end jumaldada, teine põrkub kohe eemale. Küll ma olen näljane! Varsti lõpeb meil kolimispalavik. Oma piltidele pole viimasel ajal täiendust saanud. Viisin fotoka lõpuks parandusse. Kätte saan 31 juulil.

No comments:

Post a Comment

 
Click for Tallinn, Eesti Forecast