Saturday, June 6, 2009

Teisipäeval, 17 juulil 1973

Tööl kandsime liiva haudadele laiali, põkaga. Onu Sannu lubas meil põkat juhtida. Ma olin natuke raamatu. Künka-tädile tõime rolleriga 4 koormatait vett, igas koormas 21 kannu. Lõuna ajal käisin Teeduga Pirita jõe kõrgelt kaldalt salvokaga alla laskmas. Sai päris toreda sõidu paraja kiirusega. Ülestulemine oli rist ja vaev. Võrdlesin seda kilomeetri sprindiga. Muuseas, ma olen kohanud päris mitut ühe-silbilist ja 6-tähelist sõna. Toon need avastamise järjekorras: prints, sfinks, praost, sprint. Viimase leidsin praegu. Nüüd Pirita juurde. Tegin sealt 4-5 sõitu, siis „ei viitsinud“. Teet sõitis veel. Niisiis, nüüd on ka suvel saadud kelguga sõita. Peale lõunat olime pool tundi rohkem tööl. Sannu lubas meid selle eest homme peale lõunat vabaks lasta. Olen Teedu juures märganud harjumust käskida. Mind on ta mitu korda käskinud midagi tuua, mida oleks võinud ta ise vabalt teha. Ega ma keelduda ka ei saa, kuid siiski jääb see üheks tema negatiivseks jooneks. Pesemisel kaskis ta mul seepi tuua. Ma ei liikunud paigast. Läks ja tõi ise! See kelgusõit tegi meid ikka parajasti liivaseks. Liiv ei tulnud kergelt ära ka, sest higistasime tublisti. Peale tööpäeva käisin kaupluses, sõin ja jäin magama. Mõtlesin enne lehe järgi minekut puhata. Kuid magasin kella poole kaheksani ja siis ei tasunud enam linna minna. „Õhtulehte saab ka homme hommikul osta. Isaga on midagi lahti. Võib-olla on tööl hõõrdumisi, sest reedel ta tööle ei läinud. Järsku jäeti preemiast ilma. Võib-olla igatseb ema ja laste järele. Igatahes käitub ta järsult. Toidu muretsemise vastu on ükskõikne. Täna tuli jälle vihma. Nägin täna kahte Saksamaalt pärinevat autot. Üks oli sõidu-, teine furgoonauto. Viimane oli Woksvagen. Püüan vastasmajas elava Krista tähelepanu äratada, kuid ta ei näi mind oma aknalt märkavat. Ta on kihvt tots, nagu öeldakse. Ta on väga sumpaatne, efektse kehaehitusega, sale, sarmikas ja veetlev ning võluv. On üksainus laps perekonnas. Tänaseks kõige tähelepanuväärsemaks sundmuseks oli minu esimene sõit elus autorolleriga. Sain seda juhtida kaks korda ja mitu korda rihmaga käima tõmmata ja hästi palju sõita

No comments:

Post a Comment

 
Click for Tallinn, Eesti Forecast